Jeg fik lov til at få det system svenskerne bruger til deres rankliste... (Det er lavet af Gunnar Krig)
Jeg har så oversat det til dansk og uploadet det...
REKLAME!!!! http://cubing.oeko-veg.dk/ opret jer og opdater jeres rekorder =) det opdateres automatisk ^^ (Jeg tror helt klart det er en bedre løsning en den danske uoficielle rangliste der kun bruges af mig og Lars... og måske også Henrik....)
Det ser super ud
Lige et spørgsmål: Rolling average - tæller det?
Jeg tænker på, hvis man bare løser en masse cubes, og så får et godt avg af 12 et eller andet sted i den "session"
- Aksel
Logget
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Hvis det, at jeg har tilføjet mig, ikke er nok feedback, vil jeg lige tilføje dette fuldstændigt neutrale indlæg, der på ingen måde siger noget positivt eller negativt om den nye liste..
QUOTE: Hvis det, at jeg har tilføjet mig, ikke er nok feedback, vil jeg lige tilføje dette fuldstændigt neutrale indlæg, der på ingen måde siger noget positivt om den nye liste..
Jeg vil bare lige vente på at høre de andres mening om rolling averages, før jeg poster
Og skal det være nye averages, eller må man gerne lægge sine gamle ind, hvis man har gemt dem?
Logget
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
QUOTE: Jeg vil bare lige vente på at høre de andres mening om rolling averages, før jeg poster :)
Og skal det være nye averages, eller må man gerne lægge sine gamle ind, hvis man har gemt dem? ;)
Jeg lagde alle mine gamle ind som jeg har gemt... ellers har man jo ikke noget at starte ud fra ;D